Shoppat lite

I dag har jag varit till Boden en sväng för lite shopping samt handling av mat m.m.
Var först in en snabbis på Dollarstore för att kika efter en ram men de hade ingen som passade, så där blev det bara en flaska tvål och en 1 liter MER hallon/svartvinbär som jag tycker jättemycket om. Åkte sen till gymmet och var där ett bra tag och drack kaffe och surrade med Wickan & Britta :-)
Sen var jag på Intersport och kikade om jag hittade nåt för presentkortet jag fick av Jan & Hjördis när jag fyllde år och jaaa jag hittade mig ett par fina täckbyxor, ett underställ samt sockar! Kanon! Det kostade precis det belopp jag hade med presentkortet + en bonuscheck :-)
Var in en snabbis på HM men hittade inget där och till sist var jag på Supermarket och handlade.
 
När jag kom hem och packat upp allt var jag ut och matade valparna och sen fikade Martin & jag. Han ska iväg och jobba senare i kväll/natt och jobbar sen även em/kväll i morgon så han kommer hem sent i morgon kväll.
 
Ett tag efter fikat gick jag ut på gården och hade ute valparna så de rejsade och busade massor. Martin & jag plockade även bort alla utemöbler, den lilla hagen vi hade när valparna var mindre samt kastade alla uteblommor och ställde in krukorna i garaget för vintern.
 
Sen lagade jag mat och vi åt.
 
Nu blir det lungt resten av kvällen för mig. Längtar verkligen efter att få bli frisk från denna förkylning.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Zara Hallman

Hej Ingela.
Tack för en fin hälsning. Jag är söderut,du får höra mer om det senare.Men jag har en laptop och mobilt bredband, så jag kan surfa fast det går segt.
Hör av mig mer sen.
Kramar till dig min vän.
Zara

2012-10-01 @ 20:13:01
URL: http://houseofchandeliers.blogspot.com
Postat av: Maria

Kul med shopping! :)

2012-10-01 @ 20:54:29
Postat av: Kattis

Håller med dig, visst är den fruktansvärt god, MER med hallon/svartvinbärssmak. Det är nästan beroendeframkallande. Kul att du hittade något att köpa för presentkortet. Ibland är det helt hopplöst att hitta något när man behöver det tycker jag. Skönt med täckbrallor nu till vintern.

2012-10-01 @ 21:59:26
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0