Snöat i dag

I natt har det varit ca 16 minusgrader! Kallast hittills. Det var -14,7 när jag steg upp strax efter halv åtta.
Rastade Tarro och gav honom mat. Gick ut och släppte ut Selene en sväng och sen fick hon och valparna mat.
Körde in ved och gjorde eld i pannan. Sen åt jag frukost och såg på tv.
 
På fm blev det en träningstur med Lasse & spannet och vi körde långsvängen vilket gick finfint.
 
När jag gett valparna mat och var ute och rastade Tarro så började det snöa! Sen har det snöat i flera timmar så det har kommit några centimeter :-)
 
Var nyss ut och gav valparna & Selene deras kvällsmat och nu snöar det inte utan har klarnat upp lite så man ser månen lysa.
 
Martin & Tarro är på väg till Storsien för älgjakt hela helgen. Hoppas på att de hinner jaga nåt liten sväng fågel också.
 
I morgon blir det hundträning på morgonen. Laila kommer hit klockan 7 :-)
 
Sen ska Britta & jag ha en liten tjejkväll med god mat och mys.
 
Min syster Maria som är sjuk i lunginflammation blev i kväll inlagd så jag hoppas att hon kryar på sig snart!
Kram älskade syster <3
 
Önskar alla en trevlig helg!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0