Regn & rusk

I går em var vi till Kalix och grattade Hampus eftersom vi inte kunde vara med på hans 3-års kalas i söndags.
Vi gav honom ett regn/galonställ.
 
 
Vi åt familjepizza, så gott! :-)
Mari, Matteus & Alice kom förbi en sväng de också.
Wilma, Maria & jag spelade ett spel och sen fikade vi allihopa.
 
Sen tackade vi för oss och åkte på ICA Supermarket och handlade och sen åkte vi till Gunilla & Melker och hälsade på. Supertrevligt och många goda skratt blev det där :-)
 
Det var regn & rusk hela vägen hem. Bitvis regnade det så jag inte tordes köra fortare än 55-60.
Vi kom hem ca 23.30 och då var det matning av hundarna och sen god natt.
 
Även i dag har det varit regn & rusk. Martin är sjuk och har mest bara vilat. Jag har varit iväg till Älvsbyn med Astraea & Eirene för ombesiktning och det gick finfint. Det är verkligen helt underbara valpar som sköter sig jättebra. De fick gå i koppel för första gången och det gick faktiskt ganska bra :-)
Stannade i Boden på vägen hem då jag behövde handla lite. Var först in på Apoteket och köpte mer avmaskning till valparna. Sen in på Djurmagazinet och köpte lite ben, bollar och ett koppel. De 2 äldsta i personalen som vi känner lite följde med mig ut till bilen och hälsade på småttingarna :-)
Sen var jag på ICA Supermarket och handlade det sista innan jag åkte resten av vägen hem.
 
När jag kom hem var det bara packa upp, in med varorna i kyl & skafferi, mata valparna, äta själv och packa träningsväskan och så kom Britta och hämtade upp mig då jag skulle följa med henne till gymmet och vara där. Det är så bra när de tisdagar & torsdagar har öppet kl 15-20 så det passar perfekt att följa och vara där så vi får träna lite annat än det vi tränar hemma.
 
När vi kom hem nu på kvällen så var jag ut och matade valparna och gav Selene mat.
Martin hade redan gett Tarro mat då han ju bor inne för tillfället.
 
I morgon åker jag en sväng till Storheden. Ska på Intersport och shoppa för presentkorten jag fick i födelsedagspresent :-) blir eventuellt också en fikastund men kära syster Annica! <3
På väg till Storheden svänger jag förbi Sävast och hämtar en säck foder åt Tarro då Stefan är hemma på lunch.
 
Nu är det snart sovdags! Först ligga en stund på min kära spikmatta.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Ha en riktigt härlig helg!
Kramen

2012-09-21 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0