Sista helgen

I går spöregnade det nästanhela dagen, väldigt trist väder!
Martin skjutsade över mig till Britta när han for till jobbet så jag var där och drack kaffe & surrade och sen fick jag lifta hem igen med Britta när hon for iväg till jobbet.
 
Gjorde inget speciellt med tanke på det trista vädret. På em hade Lasse & jag ute ett gäng av hundarna så de fick rejsa & busa av sig lite energi.
 
I dag har det varit grått/halvklart väder. Blev en träningstur med Lasse & spannet på fm och det blev kring 13 km i dag.
 
När jag & Selene kommit hem så tog jag ut Eirene en sväng och hon var jätteintresserad av Selenes sele och busade med den så då fick hon följa med mig in och prova selen som valparna ska ha när jag börjar träna dem.
 
 
Eva har nu äntligen träffat sina pärlor Asta & Panda och de trivs bra tillsammans :-) jätteskönt att höra!
 
Martin & Tarro har åkt till Storsien för fågel & älgjakt. Det är nu sista jakthelgen och sen blir det uppehåll till andra helgen i oktober då jakten börjar om efter älgarnas brunst som infaller nu. Blir spännande att höra om de får nån älg i helgen.
 
Jag snorar vidare och längtar verkligen efter att få bli frisk.
Det blir tv-tittande resten av kvällen.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0