Underbar höstdag

I dag har det verkligen varit en helt underbart härlig höstdag :-)
 
Jag har varit med Britta & Lasse och plockat lingon. Behövde inte mer själv men hjälpte dem att plocka. Det är så skönt att komma sig ut :-)
 
 
När vi kom tillbaka till byn så skjutsade Lasse hem mig så jag kunde mata valparna och byta kläder, tog med Selene och åkte tillbaka till dem. Selene fick vara ute och busa med några av hans hundar och de hade väldigt roligt! Nu är Selene tillbaka även på den fronten då hon tidigare inte ville busa med dem för några veckor sen,
Men nu var det fullt ös och hon är verkligen snabb, gillar att ligga först och de andra jagar henne :-)
 
lååång tunga efter race :-)
 
Åt mat och drack kaffe och surrade bort ett bra tag.
 
När jag kom hem så satte jag igång att koka lingonsylt och sen baka tårtbotten till min tårta i morgon.
Efter det har jag dammsugit och sen duschat.
 
Martin & Tarro kommer strax hem efter helgens jakt i Storsien.
 
Avslutar kvällen med tv-tittande och soffmys.
 
I morgon fyller jag 37 år och dagen firas med att ta hand om ca 30 kg älgkött förutom att äta tårta med några vänner som kommer förbi :-)
 
Hoppas alla har haft en härlig söndag!
Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis på din dag :)
Hoppas du får en underbar dag!
Kramar från Skåne

2012-09-17 @ 08:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0