Tjejdag

I dag har jag varit till Luleå och varit på stan och umgåtts med mamma, Catrin, Annica, Julia och moster Berith. Mycket trevligt & roligt har vi haft! :-) Först lite shopping, sen var Anki på tandläkarbesök och efter det var vi på Max och åt hamburgare. Sen promenerade Berith med mig till bilen då jag skulle förlänga p-tiden. Efter det skildes vi åt då Berith skulle promenera vidare och jag gick tillbaka till de andra. Vi fortsatte med lite shopping, jag hittade mig ett fint träningslinne. Sen åkte vi hem till Catrin & Patrik och där umgicks vi och fikade innan jag styrde kosan hemåt.
 
Martin & jag har sett första finalmatchen mellan Luleå & Skellefteå som slutade med seger till SAIK i Sudden. Men matchens gigant och bäst på plan var LHF:s suveräne målvakt Johan Gustafsson!! GRYM KILLE!!!
 
När matchen var slut var jag ut och matade hundarna. Sen tog jag mig en dusch.
Nu blir det soffan och tv resten av kvällen.
 
Martin åker iväg för att jobba natten.
 
I dag har varit den första helmulna dagen efter flera veckor med soligt & härligt.
Tyvärr är det varmt på nätterna nu också så nu försvinner nog föret väldigt fort då det redan slår igenom väldigt mycket :-(  så snart är det barmarkskörning som gäller med hundarna fram till nästa vinter.
 
Hoppas alla har en trevlig helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad fuskigt! Den tjejdagen hade jag oxå velat vara med på

2013-04-13 @ 20:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0