Förkylning eller influensa?

Det går mycket olika sjukor just nu...  jag har nåt i kroppen och väntar på att det antingen ska bryta ut ordentligt eller försvinna. Helst försvinna!
 
Blev en lugn och lagom skidtur på 7 km idag tillsammans med Britta. I förrgår åkte vi 1 mil.
Imorgon är det precis 1 månad kvar tills vi åker Dundret Runt! :-)
 
En slädtur tillsammans med Lasse & Marika blev det också idag. Härligt. Hundarna var jätteduktiga, som vanligt!
Det är så skönt att Nemi är tyst när hon går i led. Hon kan pipa lite men inte alls något som är störande.
 
 
Helgen kommer att ägnas åt hundarna, se skid-VM och heja på våra Svenska deltagare samt ta det lugnt och hoppas på att känna mig kry på måndag då Britta & jag tänk ta oss en lång skidtur.
 
Martin jobbar och ska vara på järnvägsgrejs så han blir borta några dagar.
 
Hoppas alla har det bra och får en fin helg!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Likadant här....sjukdomar och elände åt höger och vänster :( men peppar peppar,än har jag klarat mig!!
Härliga dagar vi har framför oss nu :) med mildare grader och en sol som sakta men säkert värmer.
Vad duktig hon är Nemi,kan tro att du njuter av att vara ute med spannet. Nu ska jag ta itu med lite här hemma innan det är dags för middag mm.
Håller en tumme på att du inte ska bli sjuk // kram

2013-02-25 @ 14:36:42
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0