Snöplumsat igen

Blev en skidtur på fm tillsammans med Britta. 6,5 km idag och det gick lite bättre än igår men fastnade mycket snö även idag.
 
Efter att jag duschat for jag ut med hundarna och det blev en snöplumsarsväng även idag. De är så duktiga och tvekar inte alls utan vill bara framåt. Jag fick såklart gå och plumsa jag med så det blev ytterligare ett träningspass för mig så det var bara att duscha igen när jag kom hem. Men härligt och roligt var det!  :-)
 
 
Efter duschen så lagade jag mat och vi åt middag.
 
Imorgon åker vi till Kattilasaari över dagen, det blir trevligt!
Jag tar med hundarna & släden och kör en sväng där :-)
 
På söndag blir det skidor eller styrketräning på fm och sen på em har vi kurs i hundmassage bakiplan.
Martin åker till järnvägsföreningen och sen ska han jobba och blir borta några dagar.
 
Hoppas alla har det bra och får en trevlig helg!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0