6 spann på tur

I dag har vi varit 6 st spann som varit ute och kört. Kallt men väldigt vackert ute!
Mina tjejer har varit superduktiga! Körde Nemi i led med Selene denna gång för att testa och hon har skött sig riktigt bra måste jag ändå säga, trots en del gorm när vi skulle vända och hade ett spann bakom oss, då ville hon gärna gå bakåt och vända sig om... men annars har det gått finfint!  :-)
Blev inte så mycket fotat p g a kylan men lite fotade jag iaf. Dock inget av de andra spannen.
 
 
kaffe & mackor efter hundkörningen, gott! En massa hundprat, annat prat och så skidor på tv.
Sen selade jag på mina tjejer igen och körde hem.
 
Gav hundarna mat och sen kokade jag mig gröt och åt.
Martin som varit hemma hela dagen gjorde sig mat tidigare.
 
Söndag kväll innebär Så ska det låta på tv kl 20, ett av mina favoritprogram! :-)
 
Hoppas alla haft en bra helg!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Underbara bilder, måste og komma upp och köra lite släde hos dig!!
Ser ljuvligt ut!

2013-01-22 @ 08:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0