Aj aj aj

Det är vad jag har i ryggen just nu. Riktigt ont vare sig jag är still, går eller vrider på mig...
Fastnade med foten i förrgår och hann vrida på mig innan det kändes att foten satt fast så det är troligen därför...  Skit också! Hoppas det går över snart.
 
Annars är allt som vanligt. Jag åker skidor, kör hundarna, kör in ved, ser på tv, önskar det var varmare när det är jättekallt och njuter de dagar det är varmt :-)
Martin jobbar, är på järnvägsföreningen eller tar det lugnt här hemma.
 
Slänger in en bild på Selene & Nemi som var gårdagens ledarhundar när jag körde.
Jag turas om med Nyx & Nemi i led tillsammans med Selene. De funkar finfint bägge två! :-)
 
 
Hoppas alla har det bra och har haft en fin helg!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Aj då va trist med ryggen och att du skulle fastna med foten. Hoppas det ger med sig snart. Har haft en bra helg trots att jag kände mej yr och märklig igår. Tråkigt att den tar slut så fort, i morgon är det jobbardags igen å jag börjar kl 07.00.

2013-01-27 @ 21:00:08
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Bara anna

Jädrans rygg! Min rygg tål heller inte att jag utsätter den för något som den inte är van vid, måste alltid vara försiktig men ibland är oturen framme.

Annars verkar du ju ha sköna dagar. Eller tycker du det känns drygt?

Kram

2013-01-27 @ 22:48:44
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Eva

Krya på din rygg!!
Fina fina tjejer :)
Pandis är super som wheelhund!!
Vilken kämpe hon är!
Astan är lite för busig för att gå i led, en riktig liten jägare :)
Kram från Skåne

2013-01-28 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0