Kladdig snö

Idag tog Britta & jag en skidtur. Åkte 7,5 km och fick stanna säkert 20 ggr för att ta bort snön som fastnade under skidorna, ett riktigt kladdföre! Men härligt var det ändå!  :-)
 
Duschade när jag kom hem och sen lagade jag mat så Martin & jag åt middag.
Sen har vi varit till Skogså och hälsat på Laila, Kenneth & Liam och grattat Liam i efterskott då han fyllde 1 år förra veckan :-) Lailas mamma är där också nu så även henne träffade vi. Mycket trevligt med fika & surr :-)
 
 
 
Efter besöket i Skogså var vi in till Boden och handlade. Sen åkte vi hem.
Matat hundarna och nu ska vi se en film innan sovdags.
 
Det snöar för fullt igen, började på em efter att ha varit uppehåll första halvan av dagen.
Vi har fått flera dm snö denna vecka.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0