"Tågänkeliv"

Snart är mitt tågänkeliv slut för denna gång. Martin är snart hemma efter 3 dagar i Haparanda med invigning & aktiviteter kring nya Haparandabanan.
 
-15 på morgon och nu har det blivit -18. Imorgon ska det vara kallt och även början av fredagen.
Lördag & söndag ser ut att bli härliga så då ska Britta & jag åka skidor båda dagarna! Bara drygt 2 månader tills det är dags för Dundret Runt! :-)
 
Jag har varit och kört mitt spann en sväng, så härligt. Blev svängen på 6 km idag.
 
 
Duschat, lagat mig lite mat och ätit, sett på tv och dammsugit...
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Nyx o Pandis är otroligt lika!!
Tur Pandis har 2 blåa ögon så man ser skillnaden :)
Längtar efter att köra släde med mina ...
Ha det bäst och pussa på tjejerna <3

2013-01-17 @ 15:20:45
Postat av: Kattis

Ser verkligen jätte härligt ut när du är ute och kör med hundarna. Vacker natur också. Undrar lite om det är så att hundarna alltid har sina bestämda platser i spannet? Är det inte tufft att vara ensam i flera dagar och sköta om allt hemma med allt vad det innebär? Undrar också om det finns någon köldgräns för hundar att vara i hundgården. Är era ute jämt oavsett hur kallt det är?

2013-01-17 @ 21:10:55
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Vackert! Så fluffiga småttingarna är jämfört med Selene.. :D

2013-01-18 @ 20:40:07
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: bara anna

Go kväll!
Blev lite nyfiken på vad Dundret runt är för något?

2013-01-19 @ 19:29:12
URL: http://annacecar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0