Vackert ute

I dag har jag varit ut och kört hundarna och njutit av underbart väder. Härligt! :-)
Smhi hade utlovat 6-7 minusgrader men det var -13, hade det varit varmare hade jag farit på en liten utflykt men nu blev det bara en vanlig slädtur.
 
 
hundarna var superduktiga och de tycker verkligen om att vara ute och jobba framför släden :-)
 
Sen har Marika & Lovisa varit förbi en sväng så vi drack kaffe & saft och surrade. Ska fara till dem en sväng under kvällen.
 
Igår blev det premiär på skejtskidorna för denna vinter. Riktigt roligt och gick jättebra! Men jag är otursförföljd när det gäller stavar då min ena stav helt plötsligt gick av så jag stöp ner på knä, det var 4:e staven som gick sönder för mig på 10 års tid...
 
Hoppas på lite varmare väder så man kan njuta ute ordentligt, mer än att stå på släden då alltså.
 
Avslutar dagens inlägg med ett GRATTIS till världens bästa mamma som fyller år idag! <3
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så vackra härliga bilder! :) Kramen

2013-01-24 @ 21:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0