Läkarbesök

I dag jobbade jag halv dag och sen åkte jag till Boden för mitt läkarbesök då jag skulle träffa en Reumatolog.
För 2 veckor sen fick jag en knöl i handflatan strax nedanför vänster långfinger och det gör väldigt ont.
Jag fick hålla händerna på olika sätt och röra på dem osv... läkaren klämde och kände på handen och sa att det är väldigt inflammerat. Jag ska nu ta antiinflammatoriskt fram till jul. Har det inte blivit bätte så blir det kortisonspruta och hjälper inte det så blir det remiss till Ortopeden för operation.
 
Blev ett litet träningspass tidigare ikväll. Inget som belastade handen utan träning för ben, mage & rygg. Skönt!
 
Jag har jobbat mycket nu i november och det känns väldigt bra. Jag är så glad över mitt jobb för jag trivs utmärkt med det! :-)
 
Jag har köpt mig en egen bil, en Ford Mondeo -02 som jag trivs jättebra med! :-) Så skönt att ha alldeles egen bil och inte vara låst.
 
Jag kör hundarna de dagar jag är ledig. Inte alla dagar men de flesta. Det är underbart att stå på släden!
 
Martin är nu uppe i Kiruna för en körning Kiruna-Narvik. Han kommer hem på fredag.
Jag jobbar t.o.m. fredag och är sen ledig helgen.
 
På söndag åker Martin iväg till Sundsvall för en veckas utbildning. Han ska jobba åt Infranord en månad då de hyrt ett lok med förare från GC.
 
Nästa vecka jobbar jag bara måndag & tisdag. På lördagen ska vi på julbord på Ekorrbo i Pålkem tillsammans med Britta & Lasse precis som förra året. Blir trevligt & gott!! :-)
 
Mitt i allt bra så inträffade det hemska att min älskade mamma och Bertil krockade med en älg och bilen blev bara skot! Tack och lov så klarade de sig oskadda och mår bra med tanke på omständigheterna!!! <3
 
Var rädda om er och ta hand om varandra!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Nej men va tråkigt med handen. Hoppas att det ger med sig med medicinering så du slipper kortisonspruta. Kul att du har köpt dig en egen bil. Vi har ibland pratat om att skaffa en till, blir ganska så låst med bara en bil fast som det är nu får jag ändå inte köra riktigt ännu. Verkligen otäckt med älgkrocken, tur att det gick så bra som det gjorde.

2013-11-28 @ 21:22:20
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: Jennie, Exxa och Lova

Tack fina du! <3 Det hoppas jag med!
Och himla skönt att det gick bra med din mamma!!

2013-12-13 @ 11:13:27
URL: http://exxas.wordpress.com
Postat av: Kattis

Men å vad tråkigt med din pappa, hoppas verkligen på det bästa och att ni får en fin jul i alla fall. Här är det bara bedrövligt, den mesta snön har regnat bort så det är isgata överallt, mitt knä gör fortfarande ont och det kanns ganska träligt och deppigt. Har gett upp hoppet på att vi får en vit jul i ör, tråkigt eftersom vi kommer att vara hemma.

2013-12-17 @ 10:52:22
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0