Tarro 8 år

I dag fyller världens bästa Tarro 8 år! GRATTIS <3
 
 
På fm blev det en slädtur där jag körde Selene, Tiger, Nougat & Nala. Gick finfint. Sugande före då det regnade och var några minusgrader så det blivit kramsnö.
 
Lagade mat när jag kom hem så Martin & jag åt innan han skulle iväg och jobba. Korvstroganoff & ris blev det.
Sen såg jag på andra etappen i Tour De Ski och i dagens klassiska lopp som var en jaktstart gick det inget vidare för Kalla & Hellner. Den svensk som lyckades bäst var Johan Olsson som klättrade ända upp till plats 10 efter att ha startat som nummer 33.
 
Sen har jag varit ut och kört Selene & valparna. Körde svängen  på ca 6 km även denna gång. Tungt före då det regnat, blåst & snöat... det snöade nu när jag var ute. Spåret var nästan osynligt ute på stormyran men Selene vet var det går så vi höll oss rätt hela tiden. Valparna är otroligt duktiga, de bryr sig inte alls i det dåliga vädret eller att det är tungt före utan jobbar och sliter lika mycket som vanligt :-)
För mig som har glasögon var det väldigt besvärligt men det gick bra ändå. Tur det finns papper! :-)
 
Har nyss duschat, väldigt skönt!
 
Nu lugnt resten av kvällen, mest tv-tittande.
Hundarna ska få sin kvällsmat på nåt tag.
 
Nyårsafton imorgon, sista dagen på detta år.
Vi ska fira tillsammans med Britta, Lasse, Wickan & Casper. Det blir trevligt!
 
Önskar alla ett riktigt gott slut samt ett riktigt GOTT NYTT 2013!
 
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: My

Grattis till Tarro :)

2012-12-30 @ 17:55:17
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Postat av: Bara anna

Så fin han är där i snön!

Så roligt att jag hittat hit, kul att läsa om dig och dina hundar.
Får jag fråga; vad jobbar du med?

Gott nytt År!

2012-12-31 @ 08:48:50
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Kattis

Önskar dig, din sambo och vovvarna ett riktigt Gott Nytt År!

2012-12-31 @ 15:56:20
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0