Besök på Musculus

Idag var det dags för besöket på Musculus i Kalix där jag sökt jobb som massör.
Eftersom det snöat mycket under natten bestämde jag mig för att åka hemifrån 08.30 för att ha gott om tid.
Vägarna var inte roliga att köra på då det antingen inte var plogat alls eller så vara bara fel sida av vägen plogad så man var tvungen att ligga halvvägs i fel körbana och var rädd att möta fartdårar...
Det gick bra hela vägen, jag låg i 50-60 och var framme i Kalix 10.15. Gick in på Coop och fördrev tiden en stund då jag inte skulle vara på Musculus förrän kl 11.00. Gick dit ca 10.45. Fick komma in direkt och Annelie som äger företaget och jag pratade först ett tag och sen fick jag ge henne en ryggmassage. Det gick bra och hon tyckte jag har väldigt bra känsla och ska fortsätta med det jag gör. Det enda var att jag inte tog i tillräckligt hårt utan var ganska mjuk, men det är sånt som kommer när man får massera mer regelbundet.
Nu är det bara att vänta tills hon hör av sig så får vi se vad hon säger då. Om det blir jobb eller inte.

For förbi pappas jobb och pratade en stund med honom innan jag begav mig hemåt igen.
Plogat och fint hela vägen hem så då kunde man hålla normal hastighet.

Nu skiner solen och det är härligt ute!

Var jättehungrig när jag kom hem så jag lagade mig mat och åt. Gott!

Martin kommer hem ikväll, han åker med Britta när hon slutat. Smidigt så slipper jag åka enkom för att hämta honom :-)

Tack för tumhållningarna!! :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad bra att tumhållningarna fungerade. Då kan du kanske hålla ett par tummar för mig på måndag... :-D

2012-02-28 @ 15:32:57
URL: http://svinkeln.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0