Äntligen tränat!

Tjohoooo vad underbart att kunna träna igen! :-)
Blev en ganska rask promenad + 30 min gympapass, härligt! :-)
Sen kaffe & surr innan jag promenerade hem för att duscha.
Efter att ha fikat och tagit det lugnt ett tag åkte vi till Boden för att handla.

Var in på bolaget en sväng och köpte en flaska rödvin till kommande tjejkväll här hos mig så mina gäster får dricka gott  :-)  Käkade på Rönnbäcks, jag åt köttbullar med mos och Martin kebabtallrik.
Var på en utförsäljning av kläder och fyndade bra ullstrumpor åt oss bägge samt ett underställ i microfleece åt mig. Sen storhandlade vi mat och andra nödvändigheter. Sist av allt köpte vi kattmat åt Felix.

Packade upp allt vi handlat när vi kom hem. Nu lugnt och skönt.

Ska förbi till Britta sen när hon kommer hem för hon ska klippa luggen åt mig.
Jag blev uppringd av en tjej från ett jobb jag sökt och hon skulle ringa imorgon så ska vi pratas vid.
Skulle det bli så att hon vill träffa mig sen så vill jag gärna att luggen som nu är alldeles för lång ska se lite mer välvårdad ut :-)

Imorgon fm blir det hundkörning! :-)
Martin ska jobba kväll/natt så han sover hela fm.

På lördag ska jag göra köttsoppa till middag, ser fram emot det för det är såååå gott gotti gott gott! :-)

Hopppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Håller tummarna att jobbet blir ditt! ;o) Och skönt för dig att kunna börja träna igen!

2012-01-27 @ 12:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0