Söndag

Nu är snart denna helg över och en ny vecka börjar imorgon.
På onsdag går vi in i årets andra månad. Tiden går fort!

Igår såg jag skidor på tv på fm. Var sen ut och promenerade med Tarro och han fick vara lös igen och det gick finfint! :-)






Matte jag vill ha korv!



Kopplade honom när vi mötte Lasses syster Katarina som var ute på skidor med sin Schäfer Klara. Vi surrade ett bra tag och det var  bra träning för hundarna som skötte sig jättefint! :-)  Kom även en karl med sin valp som är bladning BC/Lapphund och var med och surrade en stund. Valpen är sååå söööt :-)

Lagade köttsoppa till middag, supergott! :-)
Martin åkte iväg och jobbade sen.

Blev en kort slädtur och sen tv-tittande. Såg Gladiatorerna som är kul att se men lite väl våldsamt ibland...

Idag har jag sett skidor på tv igen. Först visade de sista timmen av 7-mils loppet Marcialonga i Italien och Petter Northug var med eftersom han ska köra Vasaloppet i år. Kul att se honom i sitt första långlopp så man vet inför Vasaloppet. Det slutade med att bröderna Aukland vann och kom tvåa. Bästa svensk Jerry Ahrlin blev fyra.
Northug slutade tia 1.18.8 efter segraren.
Sen blev det en slädtur! Dryga 2 mil körde vi idag och det gick bra! Härligt att vara ute :-)







När Selene & jag kom hem så var jag väldigt hungrig. Martin steg upp precis så jag sa att jag gör mat på en gång. Stekte plättar, så gott!
Hundarna & Felix har nyss fått sin mat.
Ska ta en dusch snart och sen tänkte jag göra en kladdkaka tills vi ska se tv ikväll. Så ska det låta och sen Bones som vi spelar in och se efteråt :-)

Hoppas alla haft en fin helg!
Kram!



Kommentarer
Postat av: Martin L

Pannkakor!!!

2012-01-29 @ 17:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0