Ökar i vikt

Hallå världen! Lever som i en liten bubbla just nu då jag inte kan göra så mycket nu denna första vecka efter valpningen och kejsarsnittet på Selene. Det är passning som gäller.
Allt går jättebra! Valparna äter som de ska, sover och mår gott.
Vägde alla idag och de ökar i vikt hela gänget. Den minsta har ökat jättebra i vikt precis som de övriga.


Nyx vilar på sin mamma


Selene, Eirene & Nyx, framför dem Pandora, Nemi & Astraea :-)


Alla vilar skönt


Nemi vilar


Nyx & Pandora njuter, syns lite av Eirene också

Martin är och jobbar, han kommer hem ikväll.
När han kommit hem ska jag fara ut och röra på mig lite. Blir nog en springtur och då tar jag Tarro med mig.

På lördag ska vi på bröllop, Ann & Mats gifter sig :-) det blir kul.
Sen nästa vecka tisdag-onsdag åker Britta & jag till Stockholm då vi ska på Allsång på Skansen! Vi längtar så!
Tomas Ledin är där och efter själva allsången blir det en timmes spelning med honom då han firar 40 år som artist :-) Ska bli sååå roligt!! Vi är stora fans! :-)
Blir nån sväng på stan också såklart när vi ändå är där.

Men sen blir det roligt att komma hem till valparna igen såklart. Man kan titta på dem hur länge som helst, de är så fina <3

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0