Springa springa springa

Idag åkte jag ner med Britta till Boden och var ett tag på gymmet för att sen bli upphämtad av Martin och vi var och storhandlade på Kvantum. Var sen på apoteket och hämtade ut medicinerna samt köpte avmaskningsmedel till Selene som hon ska få nästa helg då det gått tre veckor efter parningen.
När vi handlat skjutsade M tillbaka mig till gymmet så jag var där och väntade ett tag på Lasse som jag skulle åka hem med. Martin for till MBV och kommer hem ikväll.

När jag kom hem packade jag upp allt vi handlat och sen stekte jag mig mat och åt.
Efter nån timme blev det en springtur tillsammans med Lasse för att se hur det går nu när jag inte hostar lika mycket. Det gick faktiskt riktigt bra! Så himla skönt! Dock var det liiiite för tätt inpå maten så problemet var snarare magen. Man hade behövt vänta ännu en timme innan man for ut. Blev att jag promenerade och sprang om vartannat, bra sätt att komma igång! :-)  Nu j-klar blir det springturer flera dagar i veckan!!!

Sen har jag duschat, varit ute på gården med Selene och fotat henne lite nu när det är 14 dagar efter parningen.
Än syns inget på henne utan det är på vissa beteenden man märker att hon mest troligt har valpar i magen.




Lååång tunga i värmen! Det är +20 i skuggan.

Ikväll är det semifinal i Let´s Dance! Heja Anton & Molly! :-)

Imorgon kommer äntligen Ann & Mats hit och hälsar på! :-)  Länge sen sist de var hit. Blir så roligt! Kul att äntligen få träffa deras valp Vira och såklart fina Kaliber! Båda av rasen Kelpie.

Hoppas alla har det bra i den ljuvliga värmen!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0