Träning

I dag på morgonen blev det ett härligt träningspass tillsammans med Britta. Skönt!
 
När jag kom hem tränade jag valparna. Först ut var Nemi som skötte sig jättebra och jobbade mycket bra.
Eirene efter henne. Hongormade mindre denna gång och jobbade på ganska bra även hon så det börjar lossna även för henne :-)
Sist ut var Nyx och hon var lika klockren som vanligt. Hon är så fokuserad och jobbar stenhårt framåt hela tiden! :-)
 
 
Sen fick Tarro sig en liten promenad och rasta av sig. Fotade lite naturbilder också.
 
 
efter det var det väldigt skönt med en varm dusch!
Kokade mig gröt och åt medan jag tittade på tv.
 
Martin är nu på väg hem efter att ha jobbat morgon/fm och sen handlat.
Han ska sova då han ska iväg och jobba inatt igen.
 
För mig & Selene blir det hundträning tillsammans med Laila & hennes hundar ikväll.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Miranda

Hittade hit då jag googlade...En finsk Spets =) Ha en bra dag!

2012-11-08 @ 07:32:25
URL: http://www.nogg.se/fjellripa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0