Bokat biljetter

I dag släpptes biljetterna till Tomas Ledin Show, han ska ut på en liten turné nästa år och spelar på 7 orter varav Luleå är en. Britta, Wickan & jag ska dit, som vi längtar!! :-)
 
Jag har tränat valparna i dag. Tredje gången nu och Nemi var först ut denna gång. Det gick ännu bättre för henne än förra gången så det känns jättebra! Eirene sen och hon är fortfarande väldigt svamlig och lite feg så där blir det mer jobb. Nyx var sist ut och för henne går det mesta klockrent än så länge. Jag började träna "stanna" med dem i dag och Nemi & Eirene ville till mig när vi stannat medan Nyx stod kvar med sträckt lina och bara tittade bak på mig och väntade på vad som skulle hända, duktiga tjejen!! :-)
 
 
Sen fick Tarro en rastpromenad.
 
Dammsugit och tvättat har jag gjort.
 
Efter att valparna fått sitt mellanmål så gjorde jag upp eld i pannan.
Sett på tv och vilat lite.
 
Lasse var nyss förbi med min säck med valpfoder som äntligen kommit. De har fått äta lite vuxenfoder blandat med älgfärs några dagar då valpfodret tagit slut.
 
Martin har kört ånglok i dag. I morgon jobbar han och kommer hem på kvällen.
Jag åker nog med Britta till stan i morgon och handlar tillsammans med Martin då han slutar jobbet.
På morgonen i morgon blir det ett träningspass tillsammans med Britta! Skönt!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad skoj att det går så bra för "pupparna" <3

Astan o Pandis var i Helsingborgs city ihop med några andra hund"ekipage".
De hade mycket att hålla koll på :)
Bussar, butiker, cyklar, mopeder, bussar och en massa folk som skulle klappa :)
De var/är superduktiga!
Mentalt stabila och väldigt trevliga var en del av hundinstruktörens komentar!

Litet tips kanske, jag beställer med fri hemkörning på http://animail.se/

Pussar o kramar från släkten i Skåne

2012-10-25 @ 08:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0