Massage

I går fm var Ann & Kaliber hit och hälsade på, så roligt att äntligen kunna ses igen då det var längesen :-)
Vi var ute på gården med valparna ett bra tag.
 
 
Sen gick vi in och fikade & surrade ett tag :-)
 
På em åkte vi in till Boden då Martin skulle hämta sitt nya kikarsikte till kombibössan och jag skulle på massage hos Wickan. Mycket välbehövligt då jag har fruktansvärt ont i ryggen sen ett tag :-( inte kul alls.
Vi handlade innan vi åkte hem igen.
 
När vi kommit hem och packat upp varorna for jag ut med Selene med sparkcykeln en sväng.
Hon jobbade kanonbra! Körde 6,5 km och det tog ca 31 minuter så det är jag jättenöjd med, hon är verkligen på väg tillbaka i fin form! :-)
 
Sen avslutade vi kvällen med en film innan vi la oss. Låg på spikmattan och läste en stund, så skönt.
Spikmattan är verkligen en jättebra grej och jag ligger på den varje kväll innan jag sover :-)
 
Tisdag i dag. Meningen var att Britta & jag skulle fara och plocka lingon på morgonen men då det är grått och regnigt till och från så tar vi det på torsdag morgon istället.
Jag har dammsugit och så har jag packat min träningsväska då jag ska följa med Britta till gymmet och vara där då de har öppet 15-20 i dag :-) så dagens träning blir där istället för hemma som vi annars kör.
 
Martin ska fara på skjutbanan och skjuta in bössan nu när hann bytt kikarsikte och sen far han & Tarro och jagar fågel en sväng.
 
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas ryggen är bättre!!
Vi har för varmt för drag, igår hade vi 21 grader :(
Natten var dock fantastisk med alla stjärnor!
Om 16 dagar ska jag träffa Asta <3 för första gången är det bestämt nu.
Har en egen chafför med upp till Rottneros i form av Heros matte Maria Pålsson.
Kramen

2012-09-11 @ 15:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0