IKEA med mera...

Igår var vi till Haparanda. Först var vi på Leilani och åt Kinamat tillsammans med mamma. Trevligt och jättegott!
 
Sen var vi till gallerian på gränsen och köpte bananyoghurt, godis och likör.
 
Efter det var vi och shoppade på IKEA för presentkort som vi fått i födelsedagspresent & julklapp.
Det blev 4 handdukar, 2 skohyllor samt en fin Orkidé med kruka :-) sen fikade vi innan vi lämnade ikea.
 
Till sist ett besök på El Giganten för att kolla på ny kamera åt mig. Har ju många år velat ha en systemkamera men dels har de ju varit så dyra tidigare och sen lite otympligt att ha med sig då jag har kameran med mig överallt.
Men till sist bestämde jag mig, nu blev det en systemkamera! Köpt en väska till som jag kan ha över axeln/huvudet eller runt midjan, helt perfekt! :-)
Det blev en Sony A55, demoexet som var det som de hade kvar, den kostade normalt drygt 6000 kr men nu 4297 kr :-)
 
 
På vägen hem stannade vi till i Kalix hos Maria med familj där vi fikade & surrade ett tag. Pappa & Ulla kom också dit så vi fick träffa även dem :-)
 
Tisdag idag. Mulet, blåsigt och regnigt hela dagen.
 
Jag har fotat en del med min nya följeslagare :-)
 
 
 
 
 
 
 
Jag är SUPERNÖJD med kameran!! :-)
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ser ju ut o bli super fina bilder med kameran :) D var så kul att ni kom förbi <3 Kram

2013-04-23 @ 20:59:19
Postat av: Kattis

Å va roligt med en ny kamera. Jätte fina bilder blir det också ser jag.

2013-04-26 @ 13:02:47
URL: http://katticke.blogspot.se/
Postat av: Eva m töserna

Grattis till nya kamran!
Då blir det ännu finare bilder .....

2013-04-29 @ 03:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0