Audition

Igår var jag & Wickan på Clarion Sense Hotels audition på Nordkalotten där det var mååååånga sökande till de jobb som erbjuds. Närmare 500 personer totalt under dagen.
 
Innan auditionen var vi på Storheden och shoppade lite samt åt mat för att vara redo när det var dags.
 
Strax innan kl 17 blev det våran tur. De hade 9 st juryrum med 4 personer i varje jury. Det fanns ett antal talangjägare/värdar som tog hand om oss gruppvis 6 åt gången. Sen fick man gå in en och en till juryn och på 2 minuter presentera och berätta om sig själv. Det gick riktigt bra men efter 1 minut kändes det som att shit vad ska jag säga nu!? Man tänker att 2 minuter är så kort tid men när man väl står där så är det ändå ganska lång tid :-)
 
 
Nu är det bara att vänta på besked. Inom 14 dagar ska man få veta om man går vidare till nästa omgång eller om man inte går vidare.
 
Martin var och köpte trall och jag åkte hem med honom från Boden när vi kom tillbaka dit.
Nu har vi både slipers och trall så nu ska det äntligen byggas upp ny hundgård!! Jippi!!
 
Idag blev det ett litet träningspass på morgonen och sen har jag haft trevligt besök av Ann & Alice :-)
Ann & jag fikade och surrade och jag fotade söta Alice som nu är 5,5 månad och en go och glad liten tjej.
Busade lite med henne och hon strålade som en sol hela tiden goungen! :-)
 
 
Nu har jag rensat färdigt blåbären och hällt dem + vatten & vinsyra i en hink som nu ska stå i en vecka och röras om i 2 ggr/dag. Sen ska det silas och så röras ner socker innan det hälls på flaska. Gott gott!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Men huu så hemskt det lät, det där med audition. Jag som har problem bara jag ska ha lönesamtal med chefen och sälja in mig själv.
Micke och Coffy är nu på väg hem från sin jakttripp till Västerbotten. 3 fåglar blev det för dem till slut. Så himla kul. Nu får Coffy vila ett tag, tassarna var visst slitna, han verkar ha känsliga trampdynor fast han är tuff för övrigt.

2013-08-31 @ 19:48:01
URL: http://katticke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0