Skönt väder

Det har verkligen varit varmt & skönt ute igår och idag, lite väl varmt bara för det tinar fort när det är plusgrader så jag vill gärna att det håller sig på minussidan så att skid & slädföret inte försvinner. Vill ju har kvar föret till i april åtminstone!
 
Var en slädtur idag och njöt, helt underbart! :-)
 
 
Sen har jag sett skid-VM, idag var det damernas 10 km skate och det blev ingen bra dag för Svenskorna tyvärr. Charlotte Kalla kom på 7;e plats. Dubbelt Norge med guld till Johaug & silver till Björgen.
Imorgon åker herrarna 15 km skate och då tror jag stenhårt på Marcus Hellner & Johan Olsson!
 
Kört in lite ved. Takraset hade kommit medan jag var ute med hundarna så nu är det fullt med snö nedanför bron. Det ser ut att bli fortsatt varmt onsdag & torsdag men sen ska det bli kallare, det behövs!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Här smällde det till i går när jag fikade i uterummet med en kompis.....sjoff så var all snö borta från taket på baksidan.Så himla skönt att solen kommit och värmer...mina leder behöver det,bara det kunde sluta blåsa så vore det allt bra.Ja ja,så är det.NU ska jag dra mig till yngsta tjejen,vi ska handla lite innan hon börjar jobba ikväll.Ha en fin helg / kram

2013-03-01 @ 17:03:48
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0