Tränat x 2

Idag har det blivit 2 träningspass. Först styrketräning på förmiddan och sen 5 km skidåkning på elljusspåret i Sörbyn ikväll. Härligt! :-)
 
Hundarna har fått vila idag. Var ut och körde en lång sväng igår och det gick jättebra, de är så duktiga! <3
Mycket snö i träd & buskar nu så man får köra genom många "tunnlar" och det är så mysigt och vackert.
 
 
sen fick Tarro komma ut och busa en stund
 
 
sen körde jag in 2 kärror med ved innan jag gick in.
Gjorde mig lite mat och åt.
Kvällen spenderade jag mestadels i soffan framför tv:n.
 
Onsdag imorgon. Då blir det en skidtur på morgonen för mig & Britta.
Martin kommer hem på förmiddan efter att ha varit borta sen söndag morgon.
Jag ska ut med hundarna en sväng senare under dagen. Det ser ut att ska bli sol, så härligt!
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0