Idag är det kallt

Ja i alla fall om man jämför med det väder vi haft nu i ca 3 veckor. Har hållt sig runt +10 hela fm men nu har det blivit några grader varmare. Det har åskat och regnat inatt och är fortsatt gråväder men regnskurar.
 
Blev ett hantelpass på morgonen tillsammans med Britta, härligt. Men oj vad vi kände oss tröga innan vi började.
Annars är det mest lugnt idag. Blir hundträning ikväll då vi har träningskväll bakiplan.
 
Igår var Britta & jag i Boden stor del av dagen och lyssnade på estetprogrammet på Björknässkolan då de hade en konsert med lite blandade framföranden. Jättebra var det och allra bäst det sista framförandet som var Natalie som sjöng "Utan Dina Andetag" och i refrängen sjöng några kompisar med henne. Superbra var det!  :-)
 
Natalie längst till vänster i randig klänning
 
 
På kvällen igår var jag först på vägstädning tillsammans med Maria, Marika & Lisa. Så nu är det färdigstädat och bara kvar att samla ihop sopsäckarna samt vägpinnar och köra på tippen.
Sen var jag ut och tränade hundarna. Skönt när det är svalt på kvällen då det ändå blir varmt för dem.
De fick bada och dricka som vanligt innan jag körde hem igen :-)
 
Under helgen som var blev det lite egen träning, hundträning, sola & njuta, gräsklippning med mera...
 
 
Resten av denna vecka blir det städning, egen träning, hundträning, kalas hos syster Maria med mera... :-)
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

VI har också haft kallt i början på veckan,legat runt 11-13 gr så kyligt tycker man allt att det vart MEN nu har vi haft en fin dag och njutit som sjutton av den :) Du har haft det mysigt du med ser jag.Dom är duktiga på estetprogrammen,lika här hos oss.Nu inväntar jag gubben som strax är hemma från Norge och sen ska jag lägga mig.Kommer en morgondag som jag hoppas blir fin.Sköt om dig/ kramar om

2013-06-06 @ 22:23:11
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0