Glest

Det blir glest mellan inläggen här men jag har inte lika stor inspiration att blogga nu...
 
Har hunnit jobba 4 dagar nu och det känns otroligt bra! Jag kunde inte trivas bättre och vi kommer så bra överens och har trevligt & roligt tillsammans! :-)  Sen finns ju fina Selma så jag slipper sakna hund också! :-)
 
Selma, snart 11 år gammal.
 
Jag jobbade måndag & tisdag denna vecka och är ledig resten av veckan.
 
I dag blev det första skidturen för säsongen tillsammans med Britta. 5 km fick vi ihop och det känns skönt att vara igång med träningen inför Dundret Runt som går 5 april 2014. Det känns verkligen att jag åkt mycket rullskidor i sommar, även fast det nu är drygt 2 månader sen sist så kändes det otroligt bra när jag åkte skidor!
 
Sen blev det säsongens första slädtur med hundarna. Underbart! :-)
De var pigga, springglada och jätteduktiga.
 
 
Martin är i Kiruna/Narvik och kommer hem på fredag.
 
Hoppas alla har det bra!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: bara anna

Hej, det var längesedan. Kul att hitta in till dig igen.
Läser att du fått jobb, så roligt.
Och hundarna är på gång igen i sitt rätta element, snön.
Må så gott!

2013-11-15 @ 10:45:14
URL: http://annacecar.blogspot.com
Postat av: Eva m töserna

Så underbart med slädkörning!!
Blir så avundsjuk även om man inte ska bli det ....
I skåneland är det grått fuktigt och med en massa plusgrader :(
Hoppas på lite sol i helgen.
Ha en härlig helg och pussa o krama flocken

2013-11-15 @ 14:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0